Klachtenprocedure

Bij Zorg met Kleur doen we ons uiterste best om u de best mogelijke begeleiding te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze uitvoering. Wij waarderen uw feedback en zien klachten als een kans om onze werkwijze te verbeteren.

Wanneer dient u een klacht in?

Als u ontevreden bent over de begeleiding, raden we u aan eerst in gesprek te gaan met uw hulpverlener. Als dit niet voldoende helpt, kunt u contact opnemen met de leidinggevende, mevrouw N. Varna (0681107331) van uw hulpverlener. Lukt het nog steeds niet om het probleem op te lossen? Dan kunt u een formele klacht indienen bij de Klachtencommissie van Coöperatie Zorgaanbieder Midden Nederland.

Klachtencommissie CZMN

Mocht het gesprek(ken) met de zorgaanbieder niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de Klachtencommissie. Deze commissie is een door de CZMN benoemde onafhankelijke commissie, die de klacht gaat onderzoeken, en een uitspraak doet over de klacht. De cliënt kan er ook voor kiezen om direct formeel een klacht bij de Klachtencommissie in te dienen. Hierbij worden alle eerdere stappen, als het gesprek met de eigen zorgaanbieder of de inzet van de Klachtenfunctionaris als bemiddelaar overgeslagen.

De klachtencommissie CZMN bestaat uit vier personen en is als volgt samengesteld:
• Mevr. R. Mollema (voorzitter)
• Mevrouw C. Mosterd (plaatsvervangend voorzitter)
• Mevrouw M. Scheuer (secretaris)
• De heer C. Knieriem

De Klachtencommissie is bereikbaar:
• Per e-mail: klachtencommissie@czmn.nl
• Per brief in een gesloten envelop met daarop ‘Vertrouwelijk Klachtencommissie’, sturen aan:
Coöperatie Zorgaanbieders Midden Nederland
Klachtencommissie
Schoolpad 1B,
3851 JE Ermelo

Uw brief wordt dan onmiddellijk via CZMN doorgestuurd naar de Klachtencommissie.